اجاره ماشین برای استفاده شخصی با سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره ماشین برای استفاده شخصی با سفرآلامو

 

اجاره ماشین  از شرکت نوع کامیون اجاره. عکس از شرکت نوع منابع.

این بهار، شرکت اجاره خودرو ، یک سرویس از اینترپرایس، در پاسخ به مشتریان خود با ارائه وانت دو قابلیت برای استفاده شخصی به اجاره در سراسر ایالات متحده و پورتوریکو.

کسب و کار دو قابلیت وانت برای رنت ماشین ارائه کرده است، اما این است که مصرف کنندگان اولین بار از این گزینه برای اجاره یک کامیون 3 / 4- و یا 1 تنی وانت با تکان دادن برای بکسل آسان از قایق، اعضای کمپ، تریلر، تماما خودروهای (موتور های آبی)، و تلفن همراه برف، با توجه به شرکت.

“گوش دادن و پاسخ به مشتریان خود انتقادی به مدل کسب و کار شرکت مهم است، گفت:” فرانک تورمن، معاون رئيس جمهور شرکت های بزرگ شرکت کامیون اجاره. “ما قرار تاکید بزرگ در ارائه راه حل های اجاره است که حمایت از آنچه مشتریان ما می خواهید برای به انجام رساندن – در تمام خطوط ما از کسب و کار. در واقع، ما برای اولین بار تصمیم به اجاره کامیون های در سال 1999 بر اساس تقاضای مشتری. سپس، در سال 2009، ما شروع به ارائه اجاره کامیون برای استفاده شخصی از آنجا که مشتریان حفظ پرسیدن که گزینه است. “

رنت ماشین

 

ناوگان تجاری درجه اجاره شرکت نوع کامیون شامل طیف وسیعی از کامیون ها، کامیون باری، و وانت برای کسب و کار و همچنین استفاده شخصی. شرکت همچنین فروش به خوبی نگهداری و کم مسافت پیموده شده مورد استفاده قرار گیرد وظیفه متوسط ​​کامیون های تجاری، با توجه به شرکت.

شرکت کرایه ماشین  و اجاره کامیون مشتریان دریافت وانت رایگان و کمک های کنار جاده 24 ساعته، می گوید این شرکت.

“از آنجا که ما شرکت کامیون اجاره در سال 1999 راه اندازی شد، تقسیم شده است ارائه راه حل های مناسب برای اطمینان از مشتریان مدل مناسب در نرخ حق و برای شرایط مناسب دریافت خواهید کرد، گفت:” دیوید نستور، معاون رئيس جمهور ارشد عملیات در آمریکای شمالی برای تصدی. “این بدان معناست که تعالی خدمات به مشتریان است که در هسته هر دو ما اجاره کامیون و اجاره خودرو کسب و کار، که تنها بیشتر متمایز نام تجاری شرکت را در بخش حمل و نقل رقابتی.”

شرکت کامیون اجاره دیده است 25٪ در سال بیش از سال رشد و در حال حاضر در بیش از 260 مکان در ایالات متحده، کانادا و پورتوریکو عمل می کند.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: